Fortsätta eller lägga ner helt?

Jag gillar inte det här. Ni vet, med att skriva ett inlägg och sen tar det veckor innan nästa. Jag vill dela med mig, av alla möjliga tankar och funderingar, känslor och mitt mående. Men saker komplicerar. Den här bloggportalen bland annat. Det är rätt lätt att blogga från mobil, men appen är enormt tråkig och omständig om man ska använda sig av bilder i inlägget. Och att svara på kommentarer ska vi inte ens prata om. Det går inte alls via appen utan att ta så enormt många omvägar. Det gör det hela mycket tråkigare. Just nu har jag alldeles för många kommentarer att gå igenom från alldeles för många månader tillbaka. Och datorn är inget jag sitter vid längre, så det måste gå via mobil...
 
Okej, hörrni. Ska jag ge upp det här eller försöka hitta en ny bloggportal med bra design, lätt att blogga på och svara på kommentarer på och med bra service? För det känns som jag gått igenom det här förut... ett par gånger faktiskt...
Erica

Jag brukar kika in här då och då och läsa, så det skulle vara tråkigt om du slutade blogga. Men gör det som känns bäst för dig. <3

Sandra

Håller med Erica. Hoppas att du hittar en portal som passar dig och att vi läsare får fortsätta följa dig <3 Kramar!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress