Kaos i mitt huvud



Jag lever. Kind of. Känner mig mer död än levande just nu. Varit en riktigt jobbig dag på alla sätt och vis. Vill bara glömma den här dagen. Dagarna har inte riktigt varit som jag tänkt mig. Jag kom bort från det jag ville komma bort från, men kom till en plats där oförståelsen fick liv och saker uppstod.. Sådant jag ville komma bort från. Sådant jag inte orkar med. Nu är jag i alla fall i Uppsala hos min bror. Han lyckades hämta mig i Solna och jag har vandrat runt i timmar och försökt glömma allt men det bara gnager inom mig. 

I morgon åker jag hem.


Heléna

Låter jobbigt. Hoppas det blir bättre snart <3 Kram och ha en fin helg <3

Sara B.

Oj, Jag kikade in på din blogg bara för att se om du fortfarande bloggar o såg detta inlägg. Hur är det? Om du behöver prata så är det bara att skriva på messenger eller insta. Kommer vara bortrest i två veckor så kommer inte ha mkt internetanslutning men vi kan snacka mer regelbundet när jag är tillbaka.

Tycker det är väldigt synd att vi slutade ha kontakt efter att jag slutade blogga.

Jag hoppas det som får dig att må dåligt försvinner och du får ro! <3

Moa

Hoppas verkligen du mår bättre snart. ❤️

Moa

Hoppas verkligen du mår bättre snart. ❤️

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress