Allt jag vill ha är kontroll
Idag har jag utmanat mig mycket, på olika vis. Gick runt i stan själv en stund trots ångest från alla håll och kanter. Jag åkte till ett köpcenter och gick runt där med en vän i några timmar bland mycket folk (jävla midsommar som är runt hörnet) och så har jag bokat tågbiljett till Stockholm nästa vecka. För er som följt mig ett tag vet att jag har fobi för att åka tåg och det är bland det värsta jag vet. Får ta lugnande tabletter och allt innan för att försöka undvika de värsta panikattackerna. Jag ska alltså åka tåg själv, till Stockholm. Ska träffa en person jag aldrig träffat förut. Men det är jag inte alls nervös eller orolig för. Det är den där dumma tågresan som får mitt hjärta att slå hundratusen slag i minuten. Ska vara ifrån den vita fluffen i en vecka också. Hur ska det gå!?

Behöver i alla fall inte åka tåg hem. Det är ju skönt. Slipper tänka på det. Men nu kommer jag alltså i en vecka gå runt och komma på alla jobbiga och hemskaste scenarion som finns och komma på lösningar på dessa för att överleva tågresan... Jag hatar att jag inte har kontroll över mig själv.
Louise

Usch då är precis likadan! Styrkekram! <3

Jessica Högberg

Fy så jobbigt, jag gillar att åka tåg... sover oftast;)

sarah

hej allt bra med dig

Pauline Hurtig

du får unna dig något när du klarat det! <3

Tisa

Det kommer säkert gå jättebra!
Starkt av dig att utmana.
Kramar

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress