Det blir bara värre
Panikattackerna blir allt värre och värre, fler och fler. Bara den här veckan har jag fått minst 3-4 panikångestattacker per dag, och jag skäms så enormt mycket över det. Har folk omkring mig och jag har lilla Charlie, men känner mig ändå ensammast i världen. Jag blir helt paralyserad. Kan inte annat än att stirra rakt ut och gråta hysteriskt. Alla tankar om hur hemskt och jobbigt allt är. Just där och då vill jag bara avsluta allt. Jag är så fruktansvärt sårbar överallt. Inte trygg någonstans. Jag orkar inte mer... 
annelie

usch va jobbigt, men jag finns här och tänker på dig <3 styrke kram

Svar: Tack fina du för alla dina ord ❤
Thereselinneaaa

Tisa

Vad hjärtskärande att du mår så dåligt. Skickar dig en jättestor kram

Svar: Tack fina du!
Thereselinneaaa

Tina

Sv: tack så mycket! 😊 men din lilla stackare! Vad tråkigt att du mår så och känner så! Men även fast jag inte känner dig så väl så kan jag säga att du inte är ensam! Du verkar som en stark tjej! Jag hejar på dig! Styrkekramar ❤️

Svar: Tack för dina fina ord! <3
Thereselinneaaa

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress