Friendship is the comfort of knowing that even when you feel alone, you aren't



I år firade jag återigen Valborg med vänner. Vi åt god mat, pratade, lyssnade på musik och hann spela lite kubb innan regnet kom. Det känns så ovant, så konstigt att ha personer runt mig som bryr sig och vill umgås med mig. När man blir sjuk så tappar man lätt vänner och isolerar sig, och som ni vet så trivs jag väldigt bra ensam. Men sen ett par månader tillbaka har jag försökt umgås med andra mer och mer. Känns obeskrivligt läskigt och jag känner mig oftast i vägen. Men jag försöker. Jag har en lång väg kvar innan jag är bekväm med det. 


Tisa

Jag tror att du är en härlig tjej, därav att vänner stannar kvar! <3

Svar: Gulligt sagt av dig!
Thereselinneaaa

Flisan

Mysigt :D

Svar: :)
Thereselinneaaa

Freja

Verkade som din valborg blev bra :)
Duktigt av dig att göra det som känns läskigt . Kan relatera då jag också trivs med att vara för mig själv och har svårt för att möta nya människor .
Ett steg i taget, sedan kommer du nå dit . :)
Ha det så bra, kram

Svar: Ja, det är svårt att möta nya människor och utsätta sig för sociala situationer när man är van att vara för sig själv. Tack för dina fina ord! :)
Thereselinneaaa

Blondina

Härligt ju :) fina ni är ❤️

Svar: Tack!
Thereselinneaaa

Carolina

Låter som ett underbart firande tillsammans med vänner. Även fast att man klara sig själv, betyder inte alltid att man vill det <3

Svar: Klokt sagt!
Thereselinneaaa

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress