Some days are just hard
Mår riktigt skit idag. Är yr, seg, mår illa, kraftig ångest och huvudet hänger inte med alls. Vet inte om det beror på att det blev en lång dag igår med kalas och flera timmar i bil, och att jag inte orkade med det, eller om det beror på att jag mixtrat med mina mediciner senaste dagarna. Har slarvat med Flouxetin, och Topiramat tog slut och glömt skicka efter ny samt att jag tagit Tripanol när inget annat hjälpt. Får skylla mig själv att jag mår skit helt enkelt. 
Julia

Åh hoppas d blir bättre<3

Svar: Tack!
Thereselinneaaa

Denise

Hoppas du känner dig bättre snart!

Svar: tack fina du!
Thereselinneaaa

sarah

aj vad jobbgigt =/ hoppas blir bra

Svar: hoppas jag med!
Thereselinneaaa

MALIN

Vad du är fin! Kram

Svar: tack!
Thereselinneaaa

elin

Hoppas du mår bättre snart!<3

Svar: tack fina du! ❤
Thereselinneaaa

annelie

hoppas de vänder för dig vännen <3

Svar: tack fina du ❤
Thereselinneaaa

freja

fina du !

Svar: Tack!
Thereselinneaaa

JoJo

åh vad jobbigt :( hoppas att du känner dig bättre snart fina du <3

Svar: tack ❤
Thereselinneaaa

Amanda

Hoppas du känner dig bättre snart!!

Svar: tack! ❤
Thereselinneaaa

Sara Ekman

Så jobbigt :(

Svar: verkligen!
Thereselinneaaa

Tina

SV: Tack så jättemycket :)
Neeej vad tråkigt :( Hoppas verkligen du mår bättre snart! Så tråkigt när man mår piss vissa dagar sådär! Men fin bild på dig :)

Svar: tack för ditt stöd! betyder mycket!
Thereselinneaaa

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress