Spring is in the air

Tog en lång promenad med Charlie i stan ikväll och passade på att fota lite. Var ett tag sen jag tog mig tid till att fota. Har inte haft inspiation eller lust till att varken redigera eller fota senaste åren. Det kind of försvann när jag tog blev sjukskriven, tappade vänner med samma intresse osv. Får se om jag kanske börjar med det igen. Fotar numera bara vardagliga bilder som jag sparar så att jag kommer ihåg tillfällen, då jag inte kan blicka tillbaka och minnas ett speciellt datum eller liknande utan att se det framför mig på något sätt. 
Carro

Så vackert! :)

Svar: Tack! :)
Thereselinneaaa

My

Så himla härligt! Superfina bilder :)

Svar: Tack så mycket!
Thereselinneaaa

Wanderlust by Jona

Håller tummarna för att du hittar tillbaka till fotoinspirationen! :)

Svar: Tack! Det gör jag med!
Thereselinneaaa

Jessica Högberg

Bra med vilder då!💖

Svar: Tack! :)
Thereselinneaaa

Sofia

Så jäkla fina bilder! Älskar blommor <3
sv: tycker absolut att du ska ladda ner appen, den har hjälpt mig mycket :) Kram

Svar: Tack så mycket!
Thereselinneaaa

Flisan

Vackra bilder :D

Svar: Tack! :)
Thereselinneaaa

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress