Take me back

Saknar Cala Millor, Mallorca, så otroligt mycket! Det här är den absolut finaste platsen jag har besökt. En dag ska jag resa dit igen.
Flisan

sv: det äre oxå :D

åh så härliga bilder :D

Svar: Tack! :)
Thereselinneaaa

My

Åh så underbara bilder!!

Svar: Tack! :)
Thereselinneaaa

Carro

Kul med ny blogg och härliga bilder :)

Svar: Tack!
Thereselinneaaa

Nathalie

Underbart!! Älskar spanien <3

Svar: Jag med!
Thereselinneaaa

blondina

Mys de ser ut :) riktigt härligt :D

svM Jag blev sjuk dessvärre :( Var bara att ringa och sjukanmäla mig efter en ganska lång tupplur..helt off :( Lite bättre idag men inte helt..bläää

Svar: Det är underbart där!
Thereselinneaaa

Tisa

Åh, det ser ju verkligen jättehärligt ut!

Svar: Det är det verkligen! :)
Thereselinneaaa

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress